keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Eihän tässä mikään muutu

Tervetuloa Pöksyblogi 2:een! Syy moiseen touhuun on vanhassa sähköpostiosoitteessani, jonka kanssa edellisen blogin loin. Nyt sen kanssa tuli niin ylitsepääsemättömiä ongelmia (lue: en pääse enää kirjoittamaan vanhaan blogiini ex-sähköpostiosoitteeni vuoksi ja vaikka kuinka on asiaa viisaampienkin kanssa käännelty, se ei enää onnistu. Pitkä juttu.), että päätin heittää hanskat tiskiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Harmittaahan tämä vähän, sillä siellä on koko historia. No pääasia, että tekstit ovat tallella ja voivat hyvin. Voit käydä lukemassa niitä täältä.

Olen muuten aloittanut ison projektin: taitan koko blogin odotusajasta, sekä Mannan ensimmäisesta vuodesta kirjoiksi juuri niillä sanoillä mitä olen postaillut kuvineen päivineen. Siinä on hommaa, etenkin kun pystyn keskittymään kunnolla hommaan vain iltaisin, mutta sen on sen arvoista. Kirjat on sitten hauska antaa Mannalle hänen ollessa aikuinen. Oma äitininkin piti minun ja siskoni kasvuista pieniä päiväkirjoja, jotka saimme omina hääpäivinämme. Lueskelen kirjaa aika-ajoin ja joka kerta olen liikutuksen vallassa. Viimeinen lyhyt kirjoitus siinä taitaa olla siltä ajalta kun olen juuri mennyt yläasteelle. Kirjoituksia on toki harvemmin kuin esimerkiksi tällaisessa blogissa, mutta eipä siellä enempää tarvitsisikaan olla.

Taittelen Pöksyblogi-kirjoja pikkuhiljaa ja fiiliksen mukaan, eihän sillä mitään aikataulua ole. Täytyy laittaa tänne sitten muutama mallisivu näytille kun olen saanut sen verran valmiiksi. Rakastan kirjoja muutenkin. (Luojan kiitos, sillä työskentelen sillä alalla.) Olen jo tehnyt kirjan Mannan ensimmäisestä vuodesta pelkkinä valokuvina ja siitä tuli aika kiva. Sitä on tullut selattua monta kertaa.

No niin, blogin meininki siis jatkuu kuten ennenkin, joten vielä kerran tervetuloa jatkamaan kanssani siitä mihin jäimme.

2 kommenttia:

  1. Mahtava idea. Hienoa kun jaksat olla niin ahkera :) terveisiä, Inka

    VastaaPoista
  2. Kiitos Inka, hauskaa että kävit kommentoimassa!

    VastaaPoista